Variety-seeking-behavior im Konsumgüterbereich : Beeinflussungsmöglichkeiten durch Marketinginstrumente


Helmig, Bernd



Document Type: Book
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Neue betriebswirtschaftliche Forschung
Volume: 220
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 3-409-12830-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig 2008-)
Subject: 330 Economics
650 Management
Additional information: Zugl.: Freiburg (Breisgau), Univ., Diss., 1997 u.d.T.: Der Einfluß verschiedener Instrumente des Marketing-Mix auf das "variety-seeking-behavior"




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Helmig, Bernd

Google Scholar: Helmig, Bernd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item