Gabler Lexikon Marktforschung




Publisher: Tscheulin, Dieter K. ; Helmig, Bernd
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-322-94635-5
Document Type: Book
Year of publication: 2004
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 3-409-11891-8 , 978-3-322-94636-2 , 978-3-322-94635-5
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 000 Generalities
330 Economics
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Tscheulin, Dieter K. ; Helmig, Bernd (2004) Gabler Lexikon Marktforschung. Wiesbaden [Book]

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item