Indirekte Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich - dargestellt am Beispiel von Patienteneltern-Krankenhausbeziehungen


Helmig, Bernd


Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice
Volume: 57
Issue number: 1
Page range: 63-84
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 0042-059X
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 350 Public administration
610 Medicine and health
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd (2003) Indirekte Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich - dargestellt am Beispiel von Patienteneltern-Krankenhausbeziehungen. Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Baden-Baden 57 1 63-84 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Helmig, Bernd

Google Scholar: Helmig, Bernd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item