Der Einfluss der Nicht-Erhältlichkeit einer ursprünglich gewünschten Marke auf die Abwechslungsneigung bei der Produktwahl


Helmig, Bernd


Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Volume: 47
Issue number: 3
Page range: 310-328
Place of publication: Berlin
Publishing house: Duncker & Humblot
ISSN: 0021-3985
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 330 Economics
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd (2001) Der Einfluss der Nicht-Erhältlichkeit einer ursprünglich gewünschten Marke auf die Abwechslungsneigung bei der Produktwahl. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin 47 3 310-328 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Helmig, Bernd

Google Scholar: Helmig, Bernd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item