Qualität von Krankenhausleistungen und Kundenbeziehungen


Helmig, Bernd ; Dietrich, Martin


Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Die Betriebswirtschaft : DBW
Volume: 61
Issue number: 3
Page range: 319-334
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schäffer-Poeschel
ISSN: 0342-7064
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 610 Medicine and health
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd and Dietrich, Martin (2001) Qualität von Krankenhausleistungen und Kundenbeziehungen. Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 61 3 319-334 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item