Arzt- und Krankenhauswerbung - Pro und Kontra sowie konzeptionelle Grundlagen einer optimalen Gestaltung


Tscheulin, Dieter K. ; Helmig, Bernd


URL: http://www.jstor.org/stable/20764863
Document Type: Article
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU
Volume: 22
Issue number: 2
Page range: 165-181
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos-Verl.-Ges.
ISSN: 0344-9777
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 610 Medicine and health
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Tscheulin, Dieter K. ; Helmig, Bernd (1999) Arzt- und Krankenhauswerbung - Pro und Kontra sowie konzeptionelle Grundlagen einer optimalen Gestaltung. Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU Baden-Baden 22 2 165-181 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item