Wird das Potenzial von Marketing im NPO-Management unterschätzt?


Helmig, Bernd


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2004
Book title: Funktionen und Leistungen von Nonprofit-Organisationen : 6. Internationales Colloquium der NPO-Forscher, Technische Universität München, 25. und 26. März 2004
Page range: 59-86
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Witt, Dieter
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Dt. Univ.-Verl.
ISBN: 978-3-8244-8268-9 , 3-8244-8268-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd (2004) Wird das Potenzial von Marketing im NPO-Management unterschätzt? Witt, Dieter Funktionen und Leistungen von Nonprofit-Organisationen : 6. Internationales Colloquium der NPO-Forscher, Technische Universität München, 25. und 26. März 2004 Wiesbaden 59-86 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Helmig, Bernd

Google Scholar: Helmig, Bernd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item