Markentreue, Wiederkauf- und Wechselkaufverhalten


Tscheulin, Dieter K. ; Helmig, Bernd


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2000
Book title: Handbuch Produktmanagement
Page range: 507-527
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Albers, Sönke
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 3-409-11595-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 380 Commerce, communications, transportation
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Tscheulin, Dieter K. and Helmig, Bernd (2000) Markentreue, Wiederkauf- und Wechselkaufverhalten. Albers, Sönke Handbuch Produktmanagement Wiesbaden 507-527 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item