Cognitive, metacognitive and motivational perspectives on preflection in self-regulated online learning


Lehmann, Thomas ; Hähnlein, Inka ; Ifenthaler, Dirk



DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2013.07.051
URL: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S...
Document Type: Article
Year of publication: 2014
The title of a journal, publication series: Computers in Human Behavior
Volume: 32
Page range: 313-323
Place of publication: Amsterdam [u.a.]
Publishing house: Elsevier
ISSN: 0747-5632
Publication language: English
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik V (Ifenthaler 2015-)
Subject: 370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item