Wertorientiertes Marketing und Human Resource Management : Marken und Mitarbeiter als Treiber des Unternehmenswerts


Vomberg, Arnd



Document Type: Book
Year of publication: 2014
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer Gabler
ISBN: 978-3-658-04337-7
Publication language: German
Institution: Business School > Empirische Forschungsmethoden (Juniorprofessur) (Vomberg 2014-2018)
Subject: 000 Generalities
330 Economics
650 Management
Additional information: Zugl.: Mannheim, Univ., Diss., 2013

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Vomberg, Arnd (2014) Wertorientiertes Marketing und Human Resource Management : Marken und Mitarbeiter als Treiber des Unternehmenswerts. Wiesbaden [Book]


+ Search Authors in

BASE: Vomberg, Arnd

Google Scholar: Vomberg, Arnd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item