Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern : ein dreidimensionales Konzept


Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth



DOI: https://doi.org/10.15358/0344-1369-2002-2-123
URL: https://elibrary.vahlen.de/10.15358/0344-1369-2002...
Additional URL: http://www.jstor.org/stable/42746244
Document Type: Article
Year of publication: 2002
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 24
Issue number: 2
Page range: 123-137
Place of publication: München
Publishing house: Beck [u.a.]
ISSN: 0344-1369
Related URLs: https://madoc.bib.uni-mannheim.de/8365/
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth (2002) Führungsverhalten als Einflussgröße der Kundenorientierung von Mitarbeitern : ein dreidimensionales Konzept. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 24 2 123-137 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item