Fachspezifische Selbstkonzepte und Schulleistungen im dimensionalen Vergleich : Eine versuchsplanerische Überprüfung des I/E-Modells


Rost, Detlef H. ; Dickhäuser, Oliver ; Sparfeldt, Jörn R. ; Schilling, Susanne R.


DOI: https://doi.org/10.1024/1010-0652.18.1.43
URL: https://www.researchgate.net/publication/237705148...
Additional URL: http://econtent.hogrefe.com/doi/abs/10.1024/1010-0...
Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für pädagogische Psychologie : ZfPP
Volume: 18
Issue number: 1
Page range: 43-52
Place of publication: Bern
Publishing house: Huber
ISSN: 1010-0652 , 1664-2910
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Pädagogische Psychologie (Dickhäuser)
Subject: 150 Psychology
Translation of the title: Academic Self-Concepts, Achievement and the Internal Frame of Reference: A Design-Oriented Demonstration of Predictions Derived from the I/E-model (English)

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Rost, Detlef H. ; Dickhäuser, Oliver ORCID: 0000-0002-3126-8398 ; Sparfeldt, Jörn R. ; Schilling, Susanne R. (2004) Fachspezifische Selbstkonzepte und Schulleistungen im dimensionalen Vergleich : Eine versuchsplanerische Überprüfung des I/E-Modells. Zeitschrift für pädagogische Psychologie : ZfPP Bern 18 1 43-52 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item