Handel und Hersteller über Efficient Consumer Response (ECR) : zwei unterschiedliche Perspektiven


Homburg, Christian ; Engelbrecht, Christoph ; Krohmer, Harley


[img]
Preview
PDF
M028.pdf - Published

Download (8MB)

URL: https://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/42906
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-429060
Document Type: Working paper
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Management Know-how
Volume: M028
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
ISBN: 3-89333-188-3 , 978-3-89333-188-8
Edition: [Nachdr. der Ausg.] Koblenz, 1997
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer 1993-, Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Der Titel wurde anläßlich der Gründung des IMU aus einer Schriftenreihe des ZMU (Zentrum für Marktorientierte Untemehmensführung) an der WHU Koblenz übernommen.




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item