Strategisches Management und Marketing von Energieversorgungsunternehmen


Hasse, Hartmut



Document Type: Working paper
Year of publication: 1994
The title of a journal, publication series: Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
Volume: 105
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marketing
ISBN: 3-89333-137-9 , 978-3-89333-137-6
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Nachdr. 1999 als Management Know-how / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim ; M014

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Hasse, Hartmut (1994) Strategisches Management und Marketing von Energieversorgungsunternehmen. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 105 [Working paper]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item