Strategieprofile als Faktoren des Unternehmenserfolgs


Raffée, Hans ; Effenberger, Jens ; Fritz, Wolfgang


[img]
Preview
PDF
M012.pdf - Published

Download (10MB)

URL: https://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/42926
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-429265
Document Type: Working paper
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Management Know-how
Volume: M012
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
ISBN: 3-89333-125-5 , 978-3-89333-125-3
Edition: [Nachdr. der Ausg.] Mannheim, 1992
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing (Raffée 1969-1994, Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Der Titel wurde anläßlich der Gründung des IMU aus einer Schriftenreihe des Instituts für Marketing an der Universität Mannheim übernommen. - Auch ersch. als Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim ; 93




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item