Product Placement : Rahmenbedingungen und Gestaltungsperspektiven


Harbrücker, Ulrich ; Wiedmann, Klaus-Peter



Document Type: Working paper
Year of publication: 1987
The title of a journal, publication series: Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
Volume: 58
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marketing
ISBN: 3-89333-056-9
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing (Raffeè Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Nachdr. 1999 als Management Know-how / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung ; M008

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Harbrücker, Ulrich ; Wiedmann, Klaus-Peter (1987) Product Placement : Rahmenbedingungen und Gestaltungsperspektiven. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 58 [Working paper]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item