Unternehmensphilosophie und Corporate Identity : empirische Bestandsaufnahme und Leitfaden zur Implementierung einer Corporate Identity-Strategie


Kreutzer, Ralf ; Jugel, Stefan ; Wiedmann, Klaus-Peter


[img]
Preview
PDF
M004.pdf - Published

Download (48MB)

URL: https://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/42942
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-429427
Document Type: Working paper
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Management Know-how
Volume: M004
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
ISBN: 3-89333-038-0 , 978-3-89333-038-6
Edition: [Nachdr. der Ausg.] Mannheim, 1986
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing (Raffeè Em)
Subject: 330 Economics
Reviewed: yes
Additional information: Der Titel wurde anläßlich der Gründung des IMU aus einer Schriftenreihe des Instituts für Marketing an der Universität Mannheim übernommen. - Auch ersch. als Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim ; 40

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item