Public Marketing und corporate communications als Bausteine eines strategischen und gesellschaftsorientierten Marketing


Wiedmann, Klaus-Peter


[img]
Preview
PDF
M003.pdf - Published

Download (7MB)

URL: https://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/42944
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-429443
Document Type: Working paper
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Management Know-how
Volume: M003
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
ISBN: 3-89333-036-4 , 978-3-89333-036-2
Edition: [Nachdr. der Ausg.] Mannheim, 1986
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing (Raffeè Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Der Titel wurde anläßlich der Gründung des IMU aus einer Schriftenreihe des Instituts für Marketing an der Universität Mannheim übernommen. - Auch ersch. als Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim ; 38

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




+ Citation Example and Export

Wiedmann, Klaus-Peter (1999) Public Marketing und corporate communications als Bausteine eines strategischen und gesellschaftsorientierten Marketing. Open Access Management Know-how Mannheim M003 [Working paper]
[img]
Preview


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item