Public Marketing und corporate communications als Bausteine eines strategischen und gesellschaftsorientierten Marketing


Wiedmann, Klaus-Peter



Document Type: Working paper
Year of publication: 1986
The title of a journal, publication series: Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
Volume: 38
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marketing
ISBN: 3-89333-036-4
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing (Raffeè Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Nachdr. 1999 als Management Know-how / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung ; M003

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Wiedmann, Klaus-Peter (1986) Public Marketing und corporate communications als Bausteine eines strategischen und gesellschaftsorientierten Marketing. Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim Mannheim 38 [Working paper]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item