Herausforderungen an eine marktorientierte Unternehmensführung im Zeichen des Wertewandels


Wiedmann, Klaus-Peter


[img]
Preview
PDF
M002.pdf - Published

Download (47MB)

URL: https://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/42946
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-429460
Document Type: Working paper
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Management Know-how
Volume: M002
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
ISBN: 3-89333-029-1 , 978-3-89333-029-4
Edition: [Nachdr. der Ausg.] Mannheim, 1984
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing (Raffée 1969-1994, Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Der Titel wurde anläßlich der Gründung des IMU aus einer Schriftenreihe des Instituts für Marketing an der Universität Mannheim übernommen.




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item