Product updates : attracting new consumers versus alienating existing ones


Förderer, Jens ; Heinzl, Armin



URL: http://mkwi2018.leuphana.de/wp-content/uploads/MKW...
Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2018
Book title: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2018 : data driven X - turning data into value : Leuphana Unversität Lüneburg, 6.-9. März 2018
Volume: 1
Page range: 423-434
Conference title: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2018
Location of the conference venue: Lüneburg, Germany
Date of the conference: 06.-09.03.2018
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Drews, Paul
Place of publication: Lüneburg
Publishing house: Leuphana Universität Lüneburg, Institut für Wirtschaftsinformatik
ISBN: 978-3-935786-72-0
Publication language: English
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Enterprise Systems (InES)
Business School > ABWL, Organisation u. Wirtschaftsinformatik I (Heinzl)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Förderer, Jens ORCID: 0000-0002-3090-4559 ; Heinzl, Armin Product updates : attracting new consumers versus alienating existing ones. Drews, Paul 1 423-434 In: Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2018 : data driven X - turning data into value : Leuphana Unversität Lüneburg, 6.-9. März 2018 (2018) Lüneburg Multikonferenz Wirtschaftsinformatik 2018 (Lüneburg, Germany) [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

BASE: Förderer, Jens ; Heinzl, Armin

Google Scholar: Förderer, Jens ; Heinzl, Armin

ORCID: Förderer, Jens ORCID: 0000-0002-3090-4559 ; Heinzl, Armin

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item