Lern- und Motivationspotenziale von Arbeitsaufgaben als Qualitätsmerkmal des Lernorts Arbeitsplatz


Rausch, Andreas ; Schley, Thomas


URL: https://www.bibb.de/veroeffentlichungen/de/bwp/sho...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/297789435...
Document Type: Article
Year of publication: 2015
The title of a journal, publication series: Berufsbildung in Wissenschaft und Praxis : BWP
Volume: 44
Issue number: 1
Page range: 10-13
Place of publication: Bielefeld
Publishing house: Bertelsmann
ISSN: 0341-4515
Related URLs: https://www.fachportal-paedagogik.de/literatur/vollanzeige.html?FId=1065901&mstn=121&ckd=yes&mtz=1000&facets=y&maxg=5&ohneSynonyme=y&feldname1=Schlagw%F6rter&feldinhalt1=BETRIEB&bool1=or&next=1105639,1065902,1073616,1073569,1089251&prev=1103529,1066503,1059303,1106243,1063747&nHits=3672&marker=1#vollanzeige
Publication language: German
Institution: Business School > Berufs- u. Wirtschaftspädagogik (Rausch 2016-)
Subject: 370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Schley, Thomas (2015) Lern- und Motivationspotenziale von Arbeitsaufgaben als Qualitätsmerkmal des Lernorts Arbeitsplatz. Berufsbildung in Wissenschaft und Praxis : BWP Bielefeld 44 1 10-13 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Rausch, Andreas ; Schley, Thomas

Google Scholar: Rausch, Andreas ; Schley, Thomas

ORCID: Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Schley, Thomas

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item