Lernmotivation und Problemlösefähigkeit als Erfolgskriterien für virtuelle Seminare in der Lehrerbildung


Wolf, Karsten D. ; Rausch, Andreas



URL: https://www.researchgate.net/publication/283311920...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2006
Book title: Empirische Lehrerbildungsforschung : Stand und Perspektiven
Page range: 85-108
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Seifried, Jürgen
Place of publication: Münster [u.a.]
Publishing house: Waxmann
ISBN: 3-8309-1716-3
Publication language: German
Institution: Business School > Berufs- u. Wirtschaftspädagogik (Rausch 2016-)
Subject: 370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Wolf, Karsten D. ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2006) Lernmotivation und Problemlösefähigkeit als Erfolgskriterien für virtuelle Seminare in der Lehrerbildung. Seifried, Jürgen Empirische Lehrerbildungsforschung : Stand und Perspektiven Münster [u.a.] 85-108 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Wolf, Karsten D. ; Rausch, Andreas

Google Scholar: Wolf, Karsten D. ; Rausch, Andreas

ORCID: Wolf, Karsten D. ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item