Didaktische Schwerpunktsetzungen und deren Auswirkungen auf die Lernmotivation : Weitere Ergebnisse des SoLe-Unterrichtes


Seifried, Jürgen ; Sembill, Detlef



URL: http://www.vlb-bayern.de/index.php/component/phoca...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/283304651...
Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: VLB-Akzente : berufliche Bildung in Bayern
Volume: 13
Issue number: 7
Page range: 26-27
Place of publication: München
Publishing house: VLB-Verl.
ISSN: 0942-6930 , 1867-9161
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik II (Seifried)
Subject: 370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 ; Sembill, Detlef (2004) Didaktische Schwerpunktsetzungen und deren Auswirkungen auf die Lernmotivation : Weitere Ergebnisse des SoLe-Unterrichtes. VLB-Akzente : berufliche Bildung in Bayern München 13 7 26-27 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Seifried, Jürgen ; Sembill, Detlef

Google Scholar: Seifried, Jürgen ; Sembill, Detlef

ORCID: Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 ; Sembill, Detlef

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item