Foschungsbasiertes Lernen in der Lehrerbildung : der Ansatz der Bamberger Wirtschaftspädagogik


Frötschl, Clemens ; Harder, Paul ; Schley, Thomas ; Scheja, Susanne ; Egloffstein, Marc



URL: https://www.researchgate.net/publication/283721567...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2015
Book title: Konzepte und Ergebnisse ausgewählter Forschungsfelder der beruflichen Bildung : Festschrift für Detlef Sembill
Page range: 403-424
Publisher: Rausch, Andreas
Place of publication: Baltmannsweiler
Publishing house: Schneider-Verl. Hohengehren
ISBN: 978-3-8340-1497-9
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik, Berufliches Lehren und Lernen (Seifried 2012-)
Subject: 370 Education




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Frötschl, Clemens ; Harder, Paul ; Schley, Thomas ; Scheja, Susanne ; Egloffstein, Marc

Google Scholar: Frötschl, Clemens ; Harder, Paul ; Schley, Thomas ; Scheja, Susanne ; Egloffstein, Marc

ORCID: Frötschl, Clemens, Harder, Paul, Schley, Thomas, Scheja, Susanne and Egloffstein, Marc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2377-7889 ["search_editors_ORCID" not defined] Rausch, Andreas ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0749-2496

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item