Foschungsbasiertes Lernen in der Lehrerbildung : der Ansatz der Bamberger Wirtschaftspädagogik


Frötschl, Clemens ; Harder, Paul ; Schley, Thomas ; Scheja, Susanne ; Egloffstein, Marc


URL: https://www.researchgate.net/publication/283721567...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2015
Book title: Konzepte und Ergebnisse ausgewählter Forschungsfelder der beruflichen Bildung : Festschrift für Detlef Sembill
Page range: 403-424
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Rausch, Andreas
Place of publication: Baltmannsweiler
Publishing house: Schneider-Verl. Hohengehren
ISBN: 978-3-8340-1497-9
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik II (Seifried)
Subject: 370 Education

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Frötschl, Clemens ; Harder, Paul ; Schley, Thomas ; Scheja, Susanne ; Egloffstein, Marc ORCID: 0000-0002-2377-7889 (2015) Foschungsbasiertes Lernen in der Lehrerbildung : der Ansatz der Bamberger Wirtschaftspädagogik. Rausch, Andreas Konzepte und Ergebnisse ausgewählter Forschungsfelder der beruflichen Bildung : Festschrift für Detlef Sembill Baltmannsweiler 403-424 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item