Emotional-motivationale Erlebensunterschiede in Online- und Präsenzphasen hybrider E-Learning-Designs


Wolf, Karsten D. ; Egloffstein, Marc ; Popp, Verena



URL: https://www.researchgate.net/publication/288832085...
Document Type: Article
Year of publication: 2008
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für E-Learning
Volume: 3
Issue number: 1
Page range: 19-31
Place of publication: Innsbruck [u.a.]
Publishing house: Studienverl.
ISSN: 1992-9579
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik II (Seifried)
Subject: 370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Wolf, Karsten D. ; Egloffstein, Marc ORCID: 0000-0002-2377-7889 ; Popp, Verena (2008) Emotional-motivationale Erlebensunterschiede in Online- und Präsenzphasen hybrider E-Learning-Designs. Zeitschrift für E-Learning Innsbruck [u.a.] 3 1 19-31 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item