Offenes Peer Tutoring in der Hochschule : studentische Betreuungstätigkeiten zwischen institutionellen Rahmenvorgaben und Selbstorganisation


Egloffstein, Marc



URL: https://www.pedocs.de/volltexte/2016/11643/pdf/Koe...
Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2011
Book title: Wissensgemeinschaften : digitale Medien - Öffnung und Offenheit in Forschung und Lehre
The title of a journal, publication series: Medien in der Wissenschaft
Volume: 60
Page range: 240-249
Conference title: Jahrestagung 2011 der Gesellschaft für Medien in der Wissenschaft e.V.
Location of the conference venue: Dresden, Germany
Date of the conference: 5.-8.9.2011
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Köhler, Thomas
Place of publication: Münster [u.a.]
Publishing house: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-2545-3
ISSN: 1434-3436
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik II (Seifried)
Subject: 370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Egloffstein, Marc ORCID: 0000-0002-2377-7889 Offenes Peer Tutoring in der Hochschule : studentische Betreuungstätigkeiten zwischen institutionellen Rahmenvorgaben und Selbstorganisation. Köhler, Thomas Medien in der Wissenschaft 60 240-249 In: Wissensgemeinschaften : digitale Medien - Öffnung und Offenheit in Forschung und Lehre (2011) Münster [u.a.] Jahrestagung 2011 der Gesellschaft für Medien in der Wissenschaft e.V. (Dresden, Germany) [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

BASE: Egloffstein, Marc

Google Scholar: Egloffstein, Marc

ORCID: Egloffstein, Marc ORCID: 0000-0002-2377-7889

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item