Strategisches Markenmanagement in Business-to-Business-Märkten : eine branchenübergreifende Untersuchung


Schmitt, Jens



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2011
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 22 June 2010
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Business-to-Business-Marketing , Markenpolitik , Erfolgsfaktor
Keywords (English): Branding , Success factors
Abstract: Business-to-Business-Marketing , Markenpolitik , Erfolgsfaktor

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Schmitt, Jens (2011) Strategisches Markenmanagement in Business-to-Business-Märkten : eine branchenübergreifende Untersuchung. Mannheim [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

BASE: Schmitt, Jens

Google Scholar: Schmitt, Jens

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item