Strategische Orientierungen im Marketing : Erfolgsauswirkungen und Interaktionen von Kunden-, Wettbewerbs- und Innovationsorientierung


Meinert, Britta



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2012
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 5 December 2012
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Unternehmen / Leitbild , Marketing
Keywords (English): Marketing , strategy
Abstract: Strategisches Marketing ; Zentrale strategische Orientierungen im Marketing ; Hypothesenherleitung ; Methodik ; Ergebnisse der empirischen Untersuchung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Meinert, Britta (2012) Strategische Orientierungen im Marketing : Erfolgsauswirkungen und Interaktionen von Kunden-, Wettbewerbs- und Innovationsorientierung. Mannheim [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item