Corporate Social Responsibility : eine Analyse aus Anbieter- und Kundenperspektive in Business-to-Business-Märkten


Stierl, Marcel


Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2013
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 14 March 2013
Publication language: German
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Investitionsgütermarkt , Corporate Social Responsibility , Kunde , Einfluss
Keywords (English): capital goods market , Corporate Social Responsibiliy , Custiomer , Influence
Abstract: Corporate Social Responsibility, Anbieter- und Kundenperspektive, Business-to-Business-Märkte

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Stierl, Marcel (2013) Corporate Social Responsibility : eine Analyse aus Anbieter- und Kundenperspektive in Business-to-Business-Märkten. Mannheim [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item