Preisverhandlungen auf Business-to-Business-Märkten : eine empirische Untersuchung zum Einfluss von Zielvorgaben und Täuschung


Ott, Evelyn



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2014
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 28 May 2014
Publication language: German
Institution: Business School > Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing (Homburg 1998-)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 330 Economics
Keywords (English): Business-to-Business-Marketing , Price Policy
Abstract: Business-to-Business-Marketing ; Preispolitik ; Verhandlung




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Ott, Evelyn

Google Scholar: Ott, Evelyn

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item