Multisensorisches Marketing : eine empirische Untersuchung zum Einfluss auditiver und haptischer Reize auf das Konsumentenverhalten


Imschloß, Monika



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2014
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 29 September 2014
Publication language: German
Institution: Business School > Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing (Homburg 1998-)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Verbraucher , Wahrnehmung , Verbraucherverhalten
Keywords (English): Marketing , Consumer , Perception , consumer behavior
Abstract: Marketing ; Werbepsychologie ; Emotionale Werbung ; Kognition




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item