Mehrstufiges Marketing auf Business-to-Business-Märkten : Gestaltungsmöglichkeiten und Erfolgsbeitrag des Marketing gegenüber den Kunden der Kunden


Wilczek, Halina


Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2014
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 29 September 2014
Publication language: German
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Business-to-Business Marketing
Keywords (English): Business-to-Business Marketing
Abstract: Mehrstufiges Marketing, Business-to-Business-Märkte

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Wilczek, Halina (2014) Mehrstufiges Marketing auf Business-to-Business-Märkten : Gestaltungsmöglichkeiten und Erfolgsbeitrag des Marketing gegenüber den Kunden der Kunden. Mannheim [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item