Methodische Problemfelder der Erfolgsfaktorenforschung : Bestandsaufnahme und empirische Analysen


Klarmann, Martin



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2008
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-1407-1
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 4 June 2008
Publication language: German
Institution: Business School > Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing (Homburg 1998-)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Erfolgsfaktor , Forschung
Keywords (English): Success factors , Research
Abstract: Die Identifikation von Faktoren mit deren Hilfe sich der Unternehmenserfolg beeinfussen lässt, ist ein zentrales Ziel vieler empirischer Forschungsgebiete in der BWL. Hiermit sind jedoch auch zahlreiche methodische Herausforderungen verbunden.




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item