Markteinführung neuer Produkte


Kuhn, Jutta



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2007
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 14 March 2007
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Produkteinführung
Keywords (English): Product Launch
Abstract: Die permanente Entwicklung und Vermarktung neuer Produkte ist ein notwendiger Schritt um den langfristigen Unternehmenserfolg zu sichern. Viele neue Produkte scheitern jedoch nach ihrer Markteinführung, was mit immensen Verlusten einhergehen kann

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Kuhn, Jutta (2007) Markteinführung neuer Produkte. Mannheim [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

BASE: Kuhn, Jutta

Google Scholar: Kuhn, Jutta

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item