Word-of-Mouth-Marketing : eine Analyse traditioneller und neuer Marketinginstrumente zur gezielten Beeinflussung der Word-of-Mouth-Kommunikation


Bohrer, Laura



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2013
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Homburg, Christian
Date of oral examination: 12 September 2013
Publication language: German
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Business School > Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing (Homburg 1998-)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Mund-zu-Mund-Werbung
Keywords (English): Word-of-Mouth Marketing
Abstract: Word-of-Mouth-Marketing ; Marketinginstrumente ; gezielte Beeinflussung der Word-of-Mouth-Kommunikation




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Bohrer, Laura

Google Scholar: Bohrer, Laura

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item