All stars und boy groups - die zentrale Bedeutung des Gründerteams


Henkel, Joachim ; Hoisl, Karin



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2002
Book title: Gründungsmanagement : wie Jungunternehmer Ideen finden, Strategien entwickeln und Wachstum erzielen
Page range: 110-121
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Gruber, Marc
Place of publication: Frankfurt a. M.
Publishing house: FAZ-Inst. für Management-, Markt- und Medieninformationen
ISBN: 3-89843-093-6
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Organisation (Hoisl 2015-)
Subject: 330 Economics

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Henkel, Joachim ; Hoisl, Karin (2002) All stars und boy groups - die zentrale Bedeutung des Gründerteams. Gruber, Marc Gründungsmanagement : wie Jungunternehmer Ideen finden, Strategien entwickeln und Wachstum erzielen Frankfurt a. M. 110-121 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item