Utilizzo dei metodi misti per lo studio delle concezioni individuali in ambito educativo : Esempi di applicazione in un approccio fenomenografico


Aprea, Carmela ; Sappa, Viviana


URL: http://revuedeshep.ch/pdf/17/10-Aprea.pdf
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/272818056...
Document Type: Article
Year of publication: 2014
The title of a journal, publication series: Formation et pratiques d'enseignement en questions : revue des HEP de Suisse romande et du Tessin
Volume: 17
Page range: 169-191
Place of publication: Neuchatel
Publishing house: Conférence des Directeurs des Hautes Ecoles Pédagogiques et Institutions assimilées de Suisse Romande et du Tessin
ISSN: 1660-9603
Publication language: Italian
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik I (Aprea 2018-)
Subject: 370 Education
Translation of the title: Nutzung von Mixed Methods zur Erforschung von individuellen Vorstellungen in pädagogischen Kontexten : Anwendungsbeispiele im Rahmen eines phänomenographischen Forschungszugangs (German)

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Aprea, Carmela ; Sappa, Viviana (2014) Utilizzo dei metodi misti per lo studio delle concezioni individuali in ambito educativo : Esempi di applicazione in un approccio fenomenografico. Formation et pratiques d'enseignement en questions : revue des HEP de Suisse romande et du Tessin Neuchatel 17 169-191 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item