Marktdominanz von Google, Amazon und Co.: Diktieren die Internetfirmen die Regeln? : Zu Resignation besteht kein Anlass


Müller-Terpitz, Ralf



URL: https://www.cesifo-group.de/de/ifoHome/publication...
Additional URL: https://www.cesifo-group.de/DocDL/SD-16-14.pdf
Document Type: Article
Year of publication: 2014
The title of a journal, publication series: Ifo-Schnelldienst
Volume: 67
Issue number: 16
Page range: 12-14
Place of publication: München
Publishing house: Ifo-Inst. für Wirtschaftsforschung
ISSN: 0018-974X , 2199-4455
Publication language: German
Institution: School of Law and Economics > Recht d. Wirtschaftsregulierung (Netzindustrien) (Müller-Terpitz 2013-)
Subject: 340 Law

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Müller-Terpitz, Ralf (2014) Marktdominanz von Google, Amazon und Co.: Diktieren die Internetfirmen die Regeln? : Zu Resignation besteht kein Anlass. Ifo-Schnelldienst München 67 16 12-14 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item