Sprachliche Muster in deutsch-, englisch- und französischsprachigen Werbeslogans - ein korpusbasierter Ansatz zur Untersuchung diskursiver Einheit in "westeuropäischer" Werbesprache


Gredel, Eva


Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2012
Book title: Vielheit und Einheit der Germanistik weltweit : [Akten des XII. Internationalen Germanistenkongresses Warschau 2010]
The title of a journal, publication series: Publikationen der Internationalen Vereinigung für Germanistik
Volume: 11
Page range: 363-370
Conference title: XII. Internationaler Germanistenkongresses
Location of the conference venue: Warszawa, Poland
Date of the conference: 2010
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Grucza, Franciszek
Place of publication: Frankfurt a. M.
Publishing house: Lang
ISBN: 978-3-631-63211-6 , 978-3-653-02564-4
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Germanistische Linguistik (Storrer 2014-)
Subject: 400 Language, linguistics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Gredel, Eva ORCID: 0000-0002-3689-9834 Sprachliche Muster in deutsch-, englisch- und französischsprachigen Werbeslogans - ein korpusbasierter Ansatz zur Untersuchung diskursiver Einheit in "westeuropäischer" Werbesprache. Grucza, Franciszek Publikationen der Internationalen Vereinigung für Germanistik 11 363-370 In: Vielheit und Einheit der Germanistik weltweit : [Akten des XII. Internationalen Germanistenkongresses Warschau 2010] (2012) Frankfurt a. M. XII. Internationaler Germanistenkongresses (Warszawa, Poland) [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

BASE: Gredel, Eva

Google Scholar: Gredel, Eva

ORCID: Gredel, Eva ORCID: 0000-0002-3689-9834

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item