Les petites annonces: Kontrastive Überlegungen zur Sprachökonomie der Heiratsanzeige in analogen und digitalen Medien


Eckkrammer, Eva Martha



Document Type: Book chapter
Year of publication: 1998
Book title: Wirtschaftssprache : anglistische, germanistische, romanistische und slavistische Beiträge; gewidmet Peter Schifko zum 60. Geburtstag
The title of a journal, publication series: Sprache im Kontext
Volume: 6
Page range: 215-227
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Rainer, Franz
Place of publication: Frankfurt a. M. [u.a.]
Publishing house: Lang
ISBN: 978-3-631-33236-8 , 3-631-33236-X
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Romanische Sprach- u. Medienwissenschaft I (Eckkrammer)
Subject: 440 French, Romance languages in general

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Eckkrammer, Eva Martha (1998) Les petites annonces: Kontrastive Überlegungen zur Sprachökonomie der Heiratsanzeige in analogen und digitalen Medien. Rainer, Franz Wirtschaftssprache : anglistische, germanistische, romanistische und slavistische Beiträge; gewidmet Peter Schifko zum 60. Geburtstag Sprache im Kontext Frankfurt a. M. [u.a.] 6 215-227 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item