CIP. Was mit der Werbung in den Köpfen der Konsumenten geschieht


Wänke, Michaela



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2002
Book title: Werbung : Strategien und Konzepte für die Zukunft
Page range: 480-503
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Mattenklott, Axel
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 3-8006-2782-5
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Konsumentenpsychologie u. Ökonomische Psychologie (Wänke 2011-)
Subject: 150 Psychology
Individual keywords (German): Konsumentenpsychologie
Translation of the title: Consumer Information Processing (English)

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Wänke, Michaela (2002) CIP. Was mit der Werbung in den Köpfen der Konsumenten geschieht. Mattenklott, Axel Werbung : Strategien und Konzepte für die Zukunft München 480-503 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item