Prospekttheorie


Schmook, Renate ; Bendrien, Jörg ; Frey, Dieter ; Wänke, Michaela



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2002
Book title: Motivations-, Selbst- und Informationsverarbeitungstheorien
The title of a journal, publication series: Theorien der Sozialpsychologie
Volume: 3
Page range: 279-311
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Frey, Dieter
Place of publication: Bern ; Göttingen [u.a.]
Publishing house: Hans Huber
ISBN: 978-3-456-83514-3 , 3-456-83514-0 , 978-3-456-93514-0
Edition: 2.
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Konsumentenpsychologie u. Ökonomische Psychologie (Wänke 2011-)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Schmook, Renate ; Bendrien, Jörg ; Frey, Dieter ; Wänke, Michaela (2002) Prospekttheorie. Frey, Dieter Motivations-, Selbst- und Informationsverarbeitungstheorien Theorien der Sozialpsychologie Bern ; Göttingen [u.a.] 3 279-311 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item