Marken und Markenerweiterungen


Bless, Herbert ; Wänke, Michaela



URL: https://content-select.com/media/moz_viewer/519cbc...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2005
Book title: Wirtschaftspsychologie
Page range: 246-250
Publisher: Frey, Dieter
Place of publication: Weinheim ; Basel
Publishing house: Beltz
ISBN: 978-3-621-27523-1 , 978-3-621-27889-8
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Mikrosoziologie u. Sozialpsychologie (Bless)
School of Social Sciences > Konsumentenpsychologie u. Ökonomische Psychologie (Wänke 2011-)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Bless, Herbert ; Wänke, Michaela (2005) Marken und Markenerweiterungen. Frey, Dieter Wirtschaftspsychologie Weinheim ; Basel 246-250 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item