Der Autor im Kulturbetrieb: Literarisches Self-Fashioning zwischen Selbstvermarktung und Vermarktungsreflexion (Christine Angot, Frédéric Beigbeder, Michel Houellebecq)


Weiser, Jutta



URL: https://www.jstor.org/stable/24548858
Document Type: Article
Year of publication: 2013
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für französische Sprache und Literatur : ZFSL
Volume: 123
Issue number: 3
Page range: 225-250
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Steiner
ISSN: 0044-2747 , 2366-2425
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Romanische Literatur- u. Medienwissenschaft (Ruhe 2010-)
Subject: 840 French literature




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Weiser, Jutta

Google Scholar: Weiser, Jutta

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item