Meat label information: Effects of separate versus conjoint presentation on product evaluation


Mata, Jutta ; Lippke, Sonia ; Dieckmann, Anja ; Todd, Peter M.


[img] PDF
10.1.1.587.8982.pdf - Accepted

Download (370kB)

DOI: https://doi.org/10.1111/j.1559-1816.2011.00788.x
URL: https://madoc.bib.uni-mannheim.de/49212
Additional URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j...
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-492125
Document Type: Article
Year of publication: 2011
The title of a journal, publication series: Journal of Applied Social Psychology
Volume: 41
Issue number: 8
Page range: 1947-1957
Place of publication: Oxford [u.a.]
Publishing house: Wiley-Blackwell
ISSN: 0021-9029 , 1559-1816
Related URLs:
Publication language: English
Institution: School of Social Sciences > Gesundheitspsychologie (Mata 2015-)
Subject: 150 Psychology




Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item