»Diese Sprache des Schreibens war zu meinem einzigen Territorium geworden, auch wenn ich mich eher an ihren Rändern aufhielt«. Die postkoloniale maghrebinische Literatur und Assia Djebars transmediale Strategie des Schreibens


Gronemann, Claudia



Document Type: Article
Year of publication: 2006
The title of a journal, publication series: Text + Kritik / Sonderband
Volume: 9
Issue number: 6
Page range: 255-265
Place of publication: München
Publishing house: Edition Text + Kritik im Richard Boorberg Verlag
ISSN: 0935-2929 , 0040-5329
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Romanische Literatur- u. Medienwissenschaft I (Gronemann)
Subject: 840 French literature

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Gronemann, Claudia (2006) »Diese Sprache des Schreibens war zu meinem einzigen Territorium geworden, auch wenn ich mich eher an ihren Rändern aufhielt«. Die postkoloniale maghrebinische Literatur und Assia Djebars transmediale Strategie des Schreibens. Text + Kritik / Sonderband München 9 6 255-265 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item