Die Öffentlichkeit der Public Relations : Plädoyer für ein normatives Basiskonzept


Wessler, Hartmut



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-663-10931-0_12
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-66...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 1999
Book title: Öffentlichkeit : Diskurs zu einem Schlüsselbegriff der Organisationskommunikation
Page range: 165-182
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Szyszka, Peter
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Westdeutscher Verl. ; VS Verl. für Sozialwissenschaften
ISBN: 3-531-13399-3 , 978-3-663-10931-0 , 978-3-531-13399-7
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien I (Wessler)
Subject: 070 News media, journalism, publishing

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Wessler, Hartmut ORCID: 0000-0003-4216-5471 (1999) Die Öffentlichkeit der Public Relations : Plädoyer für ein normatives Basiskonzept. Szyszka, Peter Öffentlichkeit : Diskurs zu einem Schlüsselbegriff der Organisationskommunikation Wiesbaden 165-182 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Wessler, Hartmut

Google Scholar: Wessler, Hartmut

ORCID: Wessler, Hartmut ORCID: 0000-0003-4216-5471

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item