Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von LehrkräftenHerppich, Stephanie ; Praetorius, Anna-Katharina ; Hetmanek, Andreas ; Glogger-Frey, Inga ; Ufer, Stefan ; Leutner, Detlev ; Behrmann, Lars ; Böhmer, Ines ; Böhmer, Matthias ; Förster, Natalie ; Kaiser, Johanna ; Karing, Constance ; Karst, Karina ; Klug, Julia ; Ohle, Annika ; Südkamp, Anna
BASE:
Herppich, Stephanie
;
Praetorius, Anna-Katharina
;
Hetmanek, Andreas
;
Glogger-Frey, Inga
;
Ufer, Stefan
;
Leutner, Detlev
;
Behrmann, Lars
;
Böhmer, Ines
;
Böhmer, Matthias
;
Förster, Natalie
;
Kaiser, Johanna
;
Karing, Constance
;
Karst, Karina
;
Klug, Julia
;
Ohle, Annika
;
Südkamp, Anna
Google Scholar: Herppich, Stephanie ; Praetorius, Anna-Katharina ; Hetmanek, Andreas ; Glogger-Frey, Inga ; Ufer, Stefan ; Leutner, Detlev ; Behrmann, Lars ; Böhmer, Ines ; Böhmer, Matthias ; Förster, Natalie ; Kaiser, Johanna ; Karing, Constance ; Karst, Karina ; Klug, Julia ; Ohle, Annika ; Südkamp, Anna ORCID: Herppich, Stephanie, Praetorius, Anna-Katharina, Hetmanek, Andreas, Glogger-Frey, Inga, Ufer, Stefan, Leutner, Detlev, Behrmann, Lars, Böhmer, Ines, Böhmer, Matthias, Förster, Natalie, Kaiser, Johanna, Karing, Constance, Karst, Karina ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9976-6265, Klug, Julia, Ohle, Annika and Südkamp, Anna Page ViewsYou have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail Actions (login required)
|
|