Ansätze zur Modellierung diagnostischer Kompetenz – ein Überblick


Karst, Karina ; Förster, Natalie



URL: https://www.researchgate.net/publication/315104042...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2017
Book title: Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften : theoretische und methodische Weiterentwicklungen
The title of a journal, publication series: Pädagogische Psychologie und Entwicklungspsychologie
Volume: 94
Page range: 19-20
Publisher: Südkamp, Anna
Place of publication: Münster [u.a.]
Publishing house: Waxmann
ISBN: 3-8309-3596-X , 978-3-8309-3596-4 , 978-3-8309-8596-9
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Unterrichtsqualität in heterogenen Kontexten (Juniorprofessur) (Karst 2016-2022)
Subject: 370 Education




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Karst, Karina ; Förster, Natalie

Google Scholar: Karst, Karina ; Förster, Natalie

ORCID: Karst, Karina ORCID: 0000-0001-9976-6265 ; Förster, Natalie

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item